Translate

dilluns, 16 de desembre del 2013

Logo de la meva empresa: ¿Com l'he fet?


Ara us explicare per pasos com vaig fer el meu logo de empresa:

1. Primer de tot Vaig obrir el Inkscape i vaig posar amb l'eina de text la lletra ''C'' amb el tipus de lletra Sans:
2. Després vaig girar la lletra amb l'eina de rotar:
3. Quan ja tinguis la lletra rotada a 90º a la esquerra, clica les següents eines
per poder ''deformar'' la lletra al teu gust:

1:                              

2:

4. Quan ja vaig ''deformar'' la lletra al meu gust, li vaig dibuixar un cercle petit que ho vaig posar ''dins'' de la lletra i un rectangle allargat que ho vaig posar de forma horitzontal sota de la lletra.

5. Quan ja tenia la forma del meu logo, li vaig aplicar els següents filtres:
El primer filtre:
El segon filtre:
6. Finalment, si has seguit tots els pasos et quedará aquest logo:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada